Translate

29-12-2009

Nespresso-gevoel


Nespresso-gevoel

Al heel wat jaren ben ik in het bezit van een Nespressoapparaat, iedere morgen als ik uit mijn bed kom zet ik de knop aan van dit duivelse apparaat om vijftien minuten te genieten en even bij te komen. Dat is mijn George Clooney –gevoel. Ik blijf hangen in de keuken, geleund tegen het aanrecht, om dromend samen met Clooney mijn Nespresso te drinken. Fictie te denken dat deze mooie man zich ’s morgens in mijn keuken zou bevinden! Maar een mens blijft dromen over dingen die nooit gebeuren. Het enige wat geen droom is, is mijn Nespresso. Maar wie verbiedt me, mijn ogen te sluiten en te denken dat Clooney in mijn keuken staat voor een Nespresso.
Natuurlijk roep ik niet; bent u ….. waarop hij dan zegt; “ Nee, dat ben ik niet! “.
U kent die reclame vast wel!
Nu ben ik een absolute tegenstander van reclame tussen een goede film, maar als Nespresso Clooney voorbij komt, blijf ik kijken en droom een paar minuten van het echte Clooney gevoel.
Goede zet van Nespresso, deze mooie man in te zetten voor hun koffieapparaat. Ben er heilig van overtuigd dat veel seksegenoten eindeloos bleven zeuren over de aanschaf van een dergelijk apparaat. Als het Nespressoapparaat dan eindelijk in je keuken staat, kom je tot de conclusie dat het een hele tour is om aan de cups te komen om van je koffie te genieten. Nergens te koop, alleen via Internet. Dus altijd op je hoede, dat je niet zonder komt te zitten. Maar ja dan heb je ergens nog een oude Senseo staan die je uit de kast trekt voor een kopje van het zwarte goud en je Clooneydroom valt spontaan in duigen.

Maar nu blijkt dat George Clooney niet alleen goed was voor het promoten van Nespresso, maar zich nu gaat inzetten voor de meest afschuwelijke schoenen die een mens ooit heeft kunnen bedenken, Crocs. Een plastic schoen in de meest afgrijselijke kleuren. De firma Crocs staat op instorten en Clooney moet ze uit het moeras trekken. Ziet u het al voor u. Clooney op een paar roze Crocs, wandelend uw keuken binnen. Met in zijn hand een kopje Nespresso. Dat is me net iets teveel, ik drink mijn Nespresso dan maar zonder Clooney op Crocs en sta op mijn bloten voeten tegen het aanrecht geleund. Dromend van de dag die net is begonnen en mijn agenda die bepaalt hoe hij verloopt. Maar een ding is zeker zonder roze Crocs.
En Clooney..daar mag ik alleen van dagdromen.

© Maydana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten