Translate

14-01-2012

Vrouwen en auto's

Vrouwen en auto’s Afgelopen week meldde de Telegraaf dat wij vrouwen vallen voor mannen met grote en dure auto’s. Na het lezen van het artikel vroeg ik me af of dat werkelijk zo was. Kijken vrouwen alleen maar naar een duur vervoermiddel zoals en Bentley of Porsche, waar je date mee voor komt rijden? Hebben wij vrouwen echt iets met auto’s? Beoordelen wij vrouwen een man op zijn bolide. Blijkbaar is een dure auto rijkdom en status. Bij het lezen van zo een bericht, rijzen mijn haren ten berge. Lijden wij vrouwen aan het ‘hebberigheidsyndroom ‘ volgens Prof. Dunn! Weer zo een onderzoek en veronderstelling, die ons vrouwen tot creditcard afhankelijke wezen typeert. Mannen schijnen vrouwen in snelle en dure auto’s echter minder belangrijk te vinden en kijken vooral naar hun uiterlijk. Een conclusie van Britse wetenschappers die naar mijn mening nergens op slaat. Waar praten we over, de gemiddelde man heeft een kleine auto en de meeste vrouwen zien er ook niet uit als Sophia Loren. Toen ik mijn partner leerde kennen, kwam hij in een 10 jaar oude Opel en ik viel als een blok voor zijn guitige ogen en zijn onverslaanbare humor. Zoiets als liefde op het eerste gezicht. Enkele afspraken later kwam mijn liefde ineens voorrijden met een zilveren bolide, waarbij ik niet kon nalaten cynisch op te merken, of dit een vervangwagen van de garage was of een geleende auto van een vriend! Ik was niet onder de indruk, eerder verbaasd. Nee, was zijn antwoord. Dat Opeltje is mijn boodschappenauto en deze heb ik van stal gehaald omdat we lekker een paar dagen weggaan. Dus pak je koffers en stap in. Sinds lang wonen we al samen, de bolide blijft in de garage en ik rij met volle overgave in een inmiddels ander klein oud auto-tje van hot naar her en voel me prima. Want ook mijn eigen auto staat rustig te wachten om weer eens van stal gehaald te worden. En dat doe ik alleen als het zomers weer is en ik de wind door mijn haren wil voelen. Ik weet zeker als hij destijds bij onze eerste afspraak met de zilvergrijze bolide was gekomen, ik me niet prettig had gevoeld en de meest vreemde gedachten bij mij waren opgekomen. Prof. Dunn had van mij dus een totaal verkeerd beeld gekregen, als ik was uitgezocht voor zijn onderzoek, dat vrouwen alleen maar op dure auto’s en status vallen. Status en rijkdom zijn betrekkelijk, echte liefde blijft. © maydana

1 opmerking:

  1. nieuwsberichten, programma's, onderzoeken, het dient het materialisme. de mensheid houdt een boze droom in stand uit verslaving, terwijl ze liever wakker werd om de geest van hebzucht eeuwig te doen verdwijnen. Onderzoeken, eendagsvliegen. Materialisme sterf langzaam..
    Echte liefde blijft.

    BeantwoordenVerwijderen