Translate

28-02-2012

Heer van stand, Theo Hiddema

Toeval bestaat niet! Vanmorgen hoorde ik via Radio1, dat overvallen en geweld op ouderen aan de orde van de dag is. Zorgwekkend, ouderen een buitengewoon kwetsbare groep, te lichtgelovig, en een te gemakkelijke prooi voor overvallers. Een teken aan de muur, letterlijk en figuurlijk. Overvallers plaatsen tekens op muren, dit is een object voor een glansrijke overval. En de oudjes hebben niets in de gaten!

Advocaat Theo Hiddema
De ochtendkrant vertelde mij dat advocaat Hiddema, gisteren pleitte voor een honderdtal ondernemers, dat het kopen van een pistool een dringend advies is, waarmee u zich zou kunnen verdedigen, mocht u visite krijgen van een Oost-Europese bende, die het op uw geld en andere waardevolle bezittingen heeft voorzien.

Nou telt dit natuurlijk niet voor een gewone doorzonwoning, maar voor een aardig vrijstaand huis, waarbij ze denken dat er wellicht een kluis aanwezig is en andere waardevolle zaken.
Uiteraard telt dit natuurlijk niet alleen voor de ouderen onder ons, maar ook voor jonge rijke ondernemers met een aardig optrekje.

Jaren geleden pleitte ik al voor een verbouwing van uw huis naar een soort  “Fort Knox”, waarbij allerlei ingenieuze beveiligingsapparatuur, camera’s en loeiende sirenes een optie kunnen zijn. Dit alles om je te beschermen tegen de open grenzen en de eindeloze exodus van criminelen richting Nederland.
Statistieken geven advocaat Hiddema gelijk. De afgelopen tijd is het aantal woningovervallen en grof geweld fors gestegen.

Hiddema adviseert u, koop en pistool en gebruik hem indien nodig.

Oké, maar nu de cruciale vraag Meester Hiddema. Stel dat ik ongewenst bezoek krijg van een stel Oost-Europese criminelen en ik schiet ze dood, bent u dan bereid mij te verdedigen? Eventueel onder toevoeging of gratis?

© Maydana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten